חנות חיות בבת ים

חנות חיות בבת ים

זקוקים למזון עבור בעלי החיים שלכם?
הכירו את פטס פור יו – חנות החיות בבת-ים שתספק לכם משלוחים עד הבית מהיום להיום.

הידעתם? מדינת ישראל נחשבת לאחת המדינות עם אחוז ניכר של משקי בית עם חיית מחמד – כלבים, חתולים, ציפורים, דגים ואפילו מכרסמים למיניהם.
אלו הופכים לחלק בלתי נפרד מההווי הביתי ומוסיפים לו אור גדול.

כפי שאנחנו דואגים לבני המשפחה, כך מוטלת עלינו אחריות לטפל בצרכיהם של בעלי החיים, ובדגש על אספקת מזון ומים סדירים עבורם, כך שיוכלו להמשיך לחיות לצדינו למשך שנים ארוכות בבריאות טובה.

הרשו לנו להכיר בפניכם פטס פור יו (pets4you) רשת חנויות חיות המשווקת מוצרי מזון לבעלי חיים של המותגים המובילים בעולם עם שישה סניפים באזור המרכז – נתניה, הרצליה ובת-ים (בן גוריון 127, טיילת בת-ים).
תוכלו להתרשם אצלנו מכל מותגי המזון המובילים המותאמים בדיוק עבור בעל החיים שלכם (בין המותגים הבולטים: HILL'S, NATURAL BALANCE, NORTH POW, NOW ועוד).

חנות חיות בבת ים – פטס פור יו: כי לבעל החיים שלכם מגיע הטוב ביותר

כרשת חנויות מזון וציוד לחיות מחמד בבת-ים, אנו גאים לשרת נאמנה מגוון רחב של לקוחות הזוכים ליהנות מיחס אישי ושירות ברמה הגבוהה ביותר עם מוצרים מובחרים.
בנוסף, סניף פטס פור יו הינו חנות חיות בה לא מתפשרים על פחות ממושלם.
זו הסיבה בגינה אנו נחשבים לחנות החיות היחידה בבת-ים שתספק לכם משלוחים עד הבית מהיום להיום, מבלי להמתין זמן רב.

הרשת חרתה על דגלה אספקה ושיווק של אוכל גורמה עבור בעלי החיים, תוך התאמה מדויקת על פי פרמטרים כמו גזע, גיל, משקל ומצבו הבריאותי.
יחד עם זאת, צוות השליחים של הרשת מציג פריסה רחבה במגוון נקודות באזור גוש דן והשרון, כך שתוכלו להיות בטוחים כי תקבלו את המשלוח שלכם עוד ביום ההזמנה, ועד לשביעות רצונכם המלאה.
אז זה הזמן לבדוק את מלאי האוכל והציוד לבעלי החיים שלכם.
אנחנו נשמח לספק
להם את המוצרים האיכותיים ביותר בשוק בשילוב פתרונות מעולים.
העיקר שתהיו מאושרים!